Gyakran Ismételt Kérdések

1. Mi a WIQ? Mi a célja?

A WIQ célja, hogy a Google révén konkrét, könnyen érthető segítséget adjon azoknak a polgároknak, akik bármilyen okból kiszolgáltatott helyzetbe kerültek, sérülékenyek lettek.

Az alábbi kép ezt mutatja: ha valaki rákeres arra, hogy „megerőszakoltak”, a WIQ révén már nem csak bulvárcikkeket talál, hanem érdemi segítséget is. Minden cikk végén igyekszünk megbízható, tapasztalat szervezeteket ajánlani az olvasónak, ahol konkrét, kézzelfogható segítséget is találhat.

Milyen témákkal foglalkozik a WIQ?

2020/2021-ben ezek a legfontosabb témáink:

  • Családon belüli erőszak;
  • Iskolai visszaélések;
  • Munkahelyi zaklatás;
  • Szexuális visszaélések;
  • Fogyatékosságból eredő hátrányok;

Ki csinálja és írja a WIQ-et?

A WIQ a ZETRA Marketing Bt. CSR projektje. A ZETRA Marketing Bt. egy hétköznapi online marketing cég. A WIQ-en egy kicsi és lelkes csapat dolgozik, hogy online marketinges tudásunkat a bajba jutott emberek javára is kamatoztatni tudjuk.

Hogyan támogathatom a WIQ-et? És mennyiből finanszírozzátok az egészet?

A WIQ havi költségvetése 160-320 ezer Forint attól függően, hány cikket tudunk publikálni egy hónapban. Ezt egyelőre teljes egészében a cégünk állja. De nagyon szeretnénk, ha más cégek vagy magánszemélyek részt vállalnának a projekt finanszírozásában. Ha támogatóként vagy adományozóként te is beszállnál, írj egy üzenetet nekünk ide.

Mit tegyek, ha javítanék egy írást?

Ha szakértő vagy, és szakmai hibát találtál az egyik írásban, és ezt javítod, megköszönjük a segítséget, és a nevedet vagy a szervezeted nevét is közzétesszük a cikk alatt (ha szeretnéd). Javítást, észrevétel beküldését itt kezdeményezd.

Konkrét tanácsadást és támogatást is tudtok-e adni a sértetteknek?

Nem, mert nem vagyunk pszichológusok és segítő szakemberek. A WIQ egy online marketing projekt. A WIQ célja, hogy a bajba került emberek minőségi információt találjanak az interneten, és megtalálják azokat a szervezetek, akik érdemi segítséget adnak.